صدای شریک: رشد یک بازی حاصل جمع صفر نیست

رویکرد مک کینزی به کار مشتری با تئوری تغییر ما هماهنگ است. وقتی شرکت‌ها را بالا می‌بریم، فرصت‌هایی برای کسانی ایجاد می‌شود که بیشتر به آنها نیاز دارند و راه‌حل‌های نوآورانه شکوفا می‌شوند. از شرکای ما بشنوید که مک کینزی چگونه برای دستیابی به رشدی پایدار و فراگیر کار می کند.

گذشته همیشه در مورد معامله بود. این یک بازی حاصل جمع صفر بود. ذهنیت ها و رفتارها برای ایجاد و تداوم تغییر باید تغییر کنند.

جما دائوریا، شریک ارشد، میلان

Gemma D’Auria: مشتریان همیشه می‌خواهند در مورد رشد صحبت کنند، اما اکنون تأثیری که می‌خواهند کل‌نگر است – نه فقط برای سهامداران – بلکه برای مشتریان، جوامعی که بخشی از آنها هستند و جامعه در کل. آنچه ما دریافتیم این است که شرکت ها همیشه به طور کلی برای تغییرات داخلی برنامه ریزی نمی کنند. ما شرکت‌ها را تشویق می‌کنیم تا بخش‌های مختلف سازمان را که عادت به «گفت‌وگو کردن» با یکدیگر ندارند، گرد هم بیاورند تا به پایداری، شمول و رشد در حل مشکل فکر کنند.

Kweilin Ellingrud: تجربه ای که قدرت رشد پایدار و فراگیر را به من نشان داد تحولی چند ساله بود که ما برای یک مدیر دارایی و ثروت جهانی انجام دادیم. سازمان به دلیل عقب ماندگی مشتری با مشکل مواجه بود. به سرعت در حال رشد بود، اما این رشد پایدار نبود.

برای هر واحد رشدی که ما هدایت می‌کنیم، چگونه از پایداری و فراگیرتر بودن آن اطمینان حاصل کنیم؟

Kweilin Ellingrud، شریک ارشد، مینیاپولیس

ما وارد شدیم و سفرهای انتها به انتها آن را کاملاً دوباره طراحی کردیم. ما با توانمندسازی کارکنانی که به حل مشکل نزدیک‌ترین کار را داشتند و با کار سیستماتیک در بین تیم‌ها، عقب ماندگی را از بین بردیم. در نهایت، این دگرگونی به سرعت به شرکت کمک کرد تا به سطوح رشدی که آرزوی آن را داشت دست یابد – و نسبت به بسیاری از رقبای خود به مشتریان کم‌درآمد بیشتری خدمت کرد.

و در طول مسیر، شرکت مراقب کارکنان خود بود. این به آنها کمک کرد تا در طول زمان ارتقاء یابند و دستمزد بالاتری دریافت کنند.

شلی استوارت سوم: وقتی تلاش‌هایی را برای رشد فراگیر پایدار می‌بینم که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، اغلب به این دلیل است که آنها تفویض اختیار می‌شوند و از فهرست رهبران ارشد خارج می‌شوند. این نوع رشد باید یک ارزش اصلی در مدل کسب و کار باشد، نه چیزی جدا و از طریق بشردوستی انجام شود. یک قدم به عقب برمی‌داریم و می‌گوییم: «چگونه این را در مدل اصلی کسب‌وکار خود بسازم؟ چگونه می توانم در مورد ساختار هزینه خلاقیت داشته باشم تا آن کار را انجام دهم؟» آن وقت است که شروع به دیدن موفقیت می کنید.

بسیاری از شرکت ها در اینرسی گیر می کنند. اغلب، اگر یک خرده فروش هستید، یک مدل بهینه سازی دارید که به شما می گوید مکان بعدی را کجا قرار دهید. از ردپای موجود شما مطلع می‌شود – و این باعث می‌شود فروشگاه‌های شما از جوامعی که کمتر از آنها استفاده می‌شود دور نگه دارد.

مهم است که به یاد داشته باشید که مشارکت با بخش های عمومی و غیر انتفاعی می تواند تفاوت بزرگی در این نوع مسائل که بر رشد کسب و کار تأثیر می گذارد ایجاد کند. در برخی از این موارد شما نیاز به دیدگاه بلندمدت سودآوری دارید، بنابراین نه در سه ماهه آینده یا نیمه سال آینده، بلکه در دیدگاه سه و پنج ساله، این مدل عملیاتی از نظر اقتصادی نتیجه خواهد داد. دیگر نمی تواند وضعیت موجود باشد.

تأمین سرمایه برای انتقال انرژی و سرمایه‌گذاری در توسعه مردم در جوامع محروم – اینها فرصت‌های تجاری هستند.

شلی استوارت سوم، شریک ارشد، نیویورک

اشتراک ‌گذاری

نظرات خود را اضافه کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *